آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

این روزهای ما

1393/10/6 8:42
نویسنده : مامان آنیل
909 بازدید
اشتراک گذاری

اول دی همزمان با 9 ماهه شدن دخترم مرخصی 9 ماهه من هم تموم شد

 

و دختر گلم رو پیش مادرم گذاشتم و به اتفاق پدرم راهی اداره شدم چقدر استرس داشتم

 

و دوری از دخترم برام سخت بود و سخت هست یک دی آقای همسر هم عازم ماموریت 15 روزه شدن

 

که فعلا من و آنیل و باباجون و مامان جون پیش هم هستیم و کلی دلمون برای آقای همسر تنگ شده ،

 

که انشالله هر جا هستن در پناه حق سلامت باشن .

 

اینم عکسای اولین شب یلدای آنیل که به دلیل مصادف شدن این روز با شهادت پیامبر اکرم (ص)

 

ما یه روز قبل برگزارش کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جا آنیل دستش رو داخل کیک کرده و  یه لحظه که همه گفتن وااااااااااااااای بیچاره بچه م ترسیده

دستش رو ببینید آثار جرم معلومه........

پسندها (20)

نظرات (11)

مامان ریحانه
6 دی 93 10:04
ای جااااااااااااااانم برای چی آنیل کوچولوی ما ترسیده عزیزم عکسهای خیلی قشنگی گرفتی و قشنگترش آنیل کوچولوه که گل سر سبد این عکسهاست خدا برات حفظش کنه
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جون زنده باشید.
عمه فروغ
6 دی 93 16:53
یلدات مبارک آنیل عزیز ان شاا.. عمرت به بلندای یلدا باشه عزیزم آخی عزیزم ببین چطور ترسیده
مامان آنیل
پاسخ
تشکر عمه جونی آرشیدا جونو ببوسید
افسون
6 دی 93 23:51
سلام عزیزم . وای چه میز خوشگلی ! دخملی هم که چقدر ذوق دارم . ای جونم ! قلبونش برم . ایشالله همیشه سلامت و خندون باشه عروسک خانوم . وای از سر کار رفتن نگو که خیلی سخته . من که از اول مهر رفتم دیگه سر کار و لی چه میشه کرد دیگه . ایشالله همسرت هم با سلامتی و تندرستی بر گرده . امیدوارم آنیل جونم یلداهای بسیار زیبایی توی زندگیش داشته باشه . با سلامتی و زیر سایه پدر و مادرش . ببوس گلمون رو .
مامان آنیل
پاسخ
تشکر افسون جون زنده باشید
مامان پارسا
7 دی 93 9:39
چه میز یلدای قشنگی،کیک انار و هندوانه تون فوق العاده شده، واقعا هنرمندید. دختر تون هم خیلی قشنگه، خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جونی پارسا جونو ببوسید.
مامان ماتیسا
7 دی 93 10:44
یلداتون مبارک عزیزم عزیزم یه سوال :شما کجا کار می کنین و بیمه تون چیه که مرخصیتون 9ماهه بود ؟آخه واسه من 6ماه بود رسمی با بیمه خدمات درمانی فروردین 93 ، 6ماهم تموم شد.
♦آجـــــــــــــی♦
7 دی 93 19:27
اینا کیک هستن چه خوشتلن
مامان روشا
8 دی 93 0:32
سلام فدات یلدات مبارک باشه عزیزم نیگا توروخدابچه روچجور دلتون اومد بترسونید
خاله مهديه
8 دی 93 16:50
سلام عزیزم...کیکتون خیلی خوشگل بود دستتون درد نکنه در مورد دوری شما از آنیل به خاطر کارت هم درکت میکنم واقعا سخته .من نمیدونستم کارمند هستی .امیدوارم ساعت کاری هر روز برات تند تند بگذره و زود بری پیش دخملت و همسرت هم صحیح و سالم از ماموریت برگرده ...عزیزم به ما سری نمیزنی خوشحال میشیما ...مرسی راستی آنیل جون رو ببوس
♥ایدا♥
10 دی 93 10:27
چه کیک خوشگلی معلومه خوشمزه هم هست وب خوبی داری به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
❈ Kosar❈
19 دی 93 11:57
سلام خاله جون وبتون عالیه اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان ماتیسا
28 دی 93 12:44
یلداتون مبارک عزیزم یه سوال :شما کجا کار می کنین و بیمه تون چیه که مرخصیتون 9ماهه بود ؟آخه واسه من 6ماه بود رسمی با بیمه خدمات درمانی فروردین 93 ، 6ماهم تموم شد.