آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

دخترم تنها بهانه برای زندگی

1393/9/18 0:53
نویسنده : مامان آنیل
2,885 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم  ، عزیزترینم ، گاه رخ در رخ تو غرق می شوم در معصومیتت ،

 

در پاک بودنت، در تو غرق می شوم و فراموش می کنم خودم را ، زندگیم را و تمام چیزهایی را که تاکنون

 

برایشان تلاش کرده و بدست آورده ام. دخترم حضورت در خانه م حرمتی دارد بس مقدس، دخترم باور کن

 

من با تو حضور فرشتگان را در خانه م حس می کنم. من با تو حس بهار را تکرار می کنم من با تو بوی

 

تازه گی را استشمام می کنم . من با تو زنده می شوم و دستانم فقط دستان تو را طلب می کند

 

و چشمانم ، چشمان زیبای تو را ، من بی تو سرد می شوم بی تو پاییز می شوم بی تو خزان

 

می شوم پس ای تمام زندگی من، برای همیشه با من بمان .

 

 

نظرات (14)

مامان ریحانه
18 آذر 93 7:02
عزیزم دلنوشته ی سراسر احساستو خوندم و لذت بردم از آنچه در مقام مادر برای فرشته کوچولوت گفته ای بهترین و زیباترین آرزوها برای آنیل عزیز ممنون خاله جون
عمه فروغ
20 آذر 93 14:32
ان شاا.. خدا فرشته کوچولوی خونتون رو براتون حفظ کنه و هیچ خونه ای بدون این فرشته ها نباشه.ببوس آنیل گلم رو
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جووووونی و آمین
مامان آرميتا و پارسا
21 آذر 93 14:21
سلام عزيزم خوبيد؟؟؟؟؟آنيل جون چقدر نازه خدا حفظش كنه ممنون ميشم به منم سربزنيد با اجازه لينك شديد اگه دوست داشتي شماهم بلينك
مامان آنیل
پاسخ
سلام تشکر با افتخار لینک شدید.
خاله مهديه
22 آذر 93 0:37
سلام متن زيبايي بود .من كه خيلي از خوندنش لذت بردم .اميدوارم هميشه در كنار اين فرشته ي دوست داشتني خوشحال و شاد باشيد . راستي يه چيزي بگم ؟گاهي وقتا دلم ميخواد آنيل و فاطيما پيش هم باشن ببينم دوتايي با هم چيكار ميكنن . كاش اين اتفاق مي افتاد ...
مامان آنیل
پاسخ
تشکر پاسخ رو در وبلاگتون دادم
عمه فروغ
22 آذر 93 12:19
سلام با اجازه لینکتون کردم گل دختری رو هم ببوس
مامان آنیل
پاسخ
تشکر با افتخار لینک می کنیم
مامان ستیا
22 آذر 93 13:35
سلام خدا حفظ کنه آنیل کوچولو رو. اسم زیبایی داره مثل خودش ماشالا. من روانشناسی بالینی خوندم عزیزم. در پاسخ به سوالتون
مامان آنیسا
23 آذر 93 7:48
عزیزم
مهدیه مامان تبسم
23 آذر 93 12:05
سلام .ممنون که به ما سر زدی .بازم به ما سر بزن
مامان ماتیسا
24 آذر 93 8:19
ممنون که به ما سر زدین خدا آنیل جون براتون حفظ کنه آمییییییییییییین
مامان آنیل
پاسخ
تشکر
مامان ندا
24 آذر 93 20:41
سلام ..انیل جوون خوبن از این ناز دخترت نمیخای عکس جدید بزاری ؟؟؟؟؟؟منتظرم
مامان آنیل
پاسخ
مامان ندای عزیز متاسفانه خیلی گرفتارم 25 دی یه امتحان و 10 بهمن یکی دیگه که هر دوش برام مهمن اکثرا وقتم یا با آنیل میگذره یا اگر دخترک فرصت بده کمی هم مطالعه میکنم واقعا فرصت عکس گرفتن و توی وبلاگ گداشتن رو ندارم انشالله بعد 10 بهمن عکسای قشنگ میزارم یاسمین جونو ببوسید
افسون
27 آذر 93 0:20
سلام عزیزم . مرسی از نوشته زیبات . چه مامان با احساسی داره آنیل خانوم ! ایشالله خدا به خودت و خانوم خانوما و پدرش سلامتی بده و همیشه شاد باشین . دخملی رو ببوس .
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جوووووووووون روشای نازنین رو ببوسید
مامانی رادین
30 آذر 93 0:31
سلآم خاله جون رادین تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم. بهمون رای بدین شماره 43 به 1000891010 ممنون
عمه فروغ
30 آذر 93 0:46
سلام عزیزم خوب هستید؟ آنیل جون خوبه؟ ازتون یه خواهشی داشتم میشه به ما در جشن.اره نی نی وبلاگ رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
مامان ستیا
3 دی 93 11:20
عاشقانه زیبایی نوشتن. خوشحال از آشنایی تون همکار عزیزم. خانواده شهید بهشتی خیلی عالیه موفق باشین