آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

آنیل فعال(22 مهر 93)

1393/7/24 10:36
نویسنده : مامان آنیل
534 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها آنیل به شدت فعال شده و من احساس می کنم

 

کم کم می خواد راه بره کلا آنیل از لحظه تولد جنب و جوش داشت و مثل

 

بچه های عادی نبود زودتر از بچه های دیگه سینه خیز رفت و چهار دست و پا

 

رفتن رو شروع کرد و این روزها هم سعی میکنه از هرچیزی بچسبه و بلند شه.

 

بالاخره بلند میشم ، حالا میبینی ...

دیدی مامان بالاخره موفق شدم ...

هوراااااااااااااا

اینا چیه اینجا گذاشتی مامانی....


 

پسندها (17)

نظرات (4)

مامان شراره
24 مهر 93 18:54
عزيزم افرين كه انقدر فعالي برعكس ايتن تقا نيمتي مت كه هنوز چهار دستو پا نميكنه افرين ناز نازيييييييييييييييييييييييي
مامان آنیل
پاسخ
تشکر پس خوش به حال شما والا من که از بس این وروجک به همه جا سرکشی میکنه حسابی خسته شدم همش کارم شده دنبال آنیل دویدن که در نوع خودش کار خیلی سختیه نیما جونو ببوسید
خاله مهديه
24 مهر 93 23:37
ماشششالا ..پس خيلي بايد مواظبش باشي مامان مهربون يه وقت خدا نكرده دهنش يا صورتش به لبه ميزي چيزي نخوره ... اين آنيل خيلي دوست داشتنيه ..من خيلي دوستش دارم ..بوس از طرف من و فاطيما بوووووس
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله مهدیه جون میگن دل به دل راه داره من و انیل هم شما و هم فاطیما جون رو خیلی دوست داریم
عمه زهرا
26 مهر 93 11:18
دختر شما هم نازه خدا حفظش کنه من لینکیدمتون شما هم اگه خواستین منو بلینکین
مامان آنیل
پاسخ
تشکر به روی چشم
میم مثل مادر
30 مهر 93 8:35
سلام ممنون از حضور گرمتون. ماشاءا.... به این کوچولو پر انرژیانشاءا.... به زودی زود راه بیافتی.چقدر هم اولش برای برگترها سخت خواهد بود چون کنترل بچه وقتی راه میافته کمی سخته و احتیاج به دقت و حوصله داره. دختر من هم از اولش خیلی خیلی پر جنب و جوشه و همینطور که شما نوشتید حیلی هم زود چرخید و داره کمی سینه خیز دنده عقب هم میره.من گفتم این دختره باید آروم باشه .
مامان آنیل
پاسخ
تشکر دختر گل تونو ببوسید