آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

شب عید غدیر( 20 مهر)

1393/7/20 22:26
نویسنده : مامان آنیل
526 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو روزهای زندگیم گرم می گذرد، به گرمای

لحظه هایی که در آغوشمی،گذر زمان را حس نمی کنم. دخترم ، ای جان من ، امید فردایم ،

ای همه دنیای من، گاه با تو یک نفس عاشق می شوم و یک صدا برایت احساس عاشقانه م

را  می گویم و گاه بین من و چشمانت سکوت برقرار می شود و در این سکوت یک دنیا

عشق را  می توان نظاره کرد . دخترم چه بی انتهاست قصر عشق من و تو و چه خوشبختیم

از اینکه   کنار هم هستیم در کنار تو ، تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس

عزیزتر ، دنیا رنگ دیگری دارد.

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان مهلا
21 مهر 93 11:57
الهی بگردم تاریخ تولدشووووووو واقعا بیاد موندنیه!
مامان آنیل
پاسخ
ممنون خاله جونی بله واقعا تاریخ تولد آنیل به یاد موندنی شد آنیل قرار بود24 اسفند به دنیا بیاد که لطف خدا شامل حالمون شد و شد هدیه ی اولین روز بهار
مامان سارا
22 مهر 93 8:17
سلام ممنون از لطفتون دختر نازی دارین خدا حفظش کنه ا
مامان ریحانه
23 مهر 93 8:28
سلام مامانی آنیل از اینکه در وبم با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم با اجازتون شما را لینک کردم همیشه شاد باشی آنیل کوچولو را ببوس
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خوش به حال آنیل که دوستی به خوبی نازنین جون داره ببوسیدش .
مامان محجوب
28 مهر 93 19:38
سلام چه خوردنی لپپپپپپپشو بچشدوست داشتی بلینک گلم
مامان آنیل
پاسخ
تشکر آنیل به داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنه