آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

آنیل در مراسم روضه( 22 آبان 93 خانه مادربزرگ مامان)

1393/8/29 20:17
نویسنده : مامان آنیل
676 بازدید
اشتراک گذاری

هرسال به مناسبت شهادت عموی عزیزم مراسم

 

روضه در خانه مادربزرگم برگزار میشه که امسال یه مهمون به این مراسم اضافه شده بود و اون یه فرشته به

 

اسم آنیل بود ( البته از نظر من دختر گلم،  گل سرسبد مجلس هم بود).

 

وااااااااااااای این چیه ،  چقدرم به نطر خوشمزه میاد

مامان چرا تا حالا از این چیزای خوشمزه به من ندادی هااااااااااان

زودی بخورم وگرنه الانه که مامانم برسه و نزاره

وااااای چه طعم متفاوتی

اه اه باز این مامان سر رسید و اون ساندویچ خوشمزه رو ازم گرفت

برم ببینم جای دیگه میتونم از اون چیزای خوشمزه پیدا کنم

 

 

پسندها (16)

نظرات (5)

مامان ریحانه
29 آبان 93 23:07
ای جانم به آنیل جون طفلی با چه زحمتی اون ساندویچ ونوشابه رو بدست آورده بود خاله قربونت بره الهههههههههههههی
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جونی ولی این اولین باری بود که برای خود آنیل سهم داده بودن ولی من به خاطر ضررهای این مواد غدایی مجبور شدم ازش بگیرم البته با کلی زحمت
عمه فروغ
30 آبان 93 0:33
قبول باشه عزیزم ای جووووووونم ببین چطور ساندویچ میخوره
مامان آنیل
پاسخ
مرسی خاله جونی
خاله مهديه
2 آذر 93 1:49
واي چه با نمك نشسته ..آخي گناه داره .بچه داشت ساندويج ميخورد ..كاش يكي تيكه ميكرد ميذاشت دهنش ... عكساي جالبي بودن ..فكر كنم بتونم شيطونياي آنيل رو درك كنم هههه از طرف من آنيل رو ببوس حتما
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جونی یه تیکه از نون ساندویچ رو بهش دادم خورد ممنون که به فکر دخترم هستید
خاله مهديه
4 آذر 93 0:25
سلام عزيزم من براي اين پستت نظر دادم نميدونم نيومده يا خودت وقت نكردي بذاريش به هر حال ميخواستم بگم من از ياد نبردم شما رو گلم عكس ساندويچ خورون خيلي با نمك شده معمولا شما توصيف هاي جذابي بالاي عكساتون ميذارين آنيل رو دوست دارم مثل هميشهههههه بووووس
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جووون حق با شماست آنیل یه مامان خیلی پرمشغله داره که واقعا اکثر اوقات زمان کم میاره و واقعا تعجب می کنم چظور میتونم با این همه کار و یه بچه کوچیک برای دخترم یه وبلاگ هم داشته باشم بهر حال بودن دوستان خوبی مثل شما یکی از دلایل داشتن و تداوم این وبلاگ هست موفق باشید
مامانی
20 دی 93 19:58
عزیزممممم