آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

16 ابان 93

1393/8/16 21:16
نویسنده : مامان آنیل
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم گاه از داشتنت چنان مغرور میشوم و

 

دوست داشتنت مرا چنان بی تاب می کند که حس می کنم سراغاز زندگی من همین

 

یک لحظه نگاه توست.دخترم،  آنیل نازنینم وسعت دوست داشتنت برای من ، همان بهشتی

 

است که گفته اند زیر پای مادران است. حاجتی به استخاره نیست عشق من به تو یک حقیقت

 

است یک حقیقت بی نیاز به استخاره و گمان. عزیزم چه خوب که هستی.......

 

چه خوب که من مادرت هستم ......... چه خوب که قرار است به جان من قسم یاد کنی

 

چه خوب که قرار است مادر صدایم کنی........... آنیل جان تو که زاده ی اولین روز از فصل

 

بهار هستی برای من از بهار هم تازه تری ، تو از هفت سین شب عید هم زیباتری ،

 

تو از خوابهای قشنگ دم صبح هم شیرین تری، تو از خورشید پرنورتری تو از ماه هم زیباتری.

 

دخترم عزیزترینم قول میدهم ذره ذره وجودم را در لحظه لحظه ی قد کشیدنت، در بزرگ شدنت،

 

در به بار نشستنت جا بگذارم پس بدان عشق من به تو ابدی است.َ

 

 

نظرات (8)

فاطمه
17 آبان 93 11:39
خدا حفظش كنه . منم هميشه بابت دخترم خدا را شاكرم.خدا را شكر كه دختر را به كسايي مي ده كه قدرش را مي دانند.
مامان محمدمهدی
17 آبان 93 23:24
سلام خدا دخترتون رو براتون نگه داره ما شاالله خیلی نازه اگه دوست داشتید به ما هم سربزنید تا با هم تبادل لینک کنیم
مامان آنیل
پاسخ
چشم حتما میایم مرسی
بابای گل رخ
20 آبان 93 10:51
اگر این جمله از خودتون بود که باید بگم فیلسوفی کامل هستید !
مامان آنیل
پاسخ
تشکر من فقط یک مادرم
خانومچه
20 آبان 93 12:18
همیشه خوشبخت باشید عزیزمممممم تق تق..تق تق... لینک شدیددددددددددد
مامان آنیل
پاسخ
تشکر
لعیا
20 آبان 93 21:39
چه قدر آنیل قشنگه.خدا حفظش کنه واستون.جوابتون رو توی وبم گذاشتم.
مامانی(برای دخترم زهرا)
21 آبان 93 9:30
سلام عزیزم خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه
مامان رایان
24 آبان 93 19:40
عالی بود و دلنشین... آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند.
افسون
27 آبان 93 23:56
سلام عزیزم . وای وای چه لباسایی برای دخمل نازی خریدن . مبارکش باشه . ایشالله خدا حفظش کنه برات عزیزم .
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جون