آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنیل گل زیبای هستی

خرید اولین کتاب برای انیل (13 مهر 93)

1393/7/20 0:30
نویسنده : مامان آنیل
568 بازدید
اشتراک گذاری

13 مهر من و بابایی رفتیم نمایشگاه بین المللی کتاب و

 

اولین کتاب رو برای دخترمون خریدیم وقتی که من کوچک بودم  پدرم همیشه به من می گفت اگر می خواهی

 

خوشبخت این دنیا و ان دنیا بشی خودت رو به 2 چیز مجهز کن 1- علم 2- دین ، اگر این دو را داشته باشی

 

مطمئن باش همه چیز داری و اگر این دو را نداشته باشی هیچ چیز نخواهی داشت دخترم امیدوارم به حرف

 

باباجون گوش کنی و خودت رو به این دو سلاح مجهز کنی .

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

یه مامان اهل منبر و دعا
20 مهر 93 23:15
سلام لپشوووووووووووووووووووووووووووووو بچشم جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگره وای دلم رفت براش خدا حفظش کنه آمین
مامان آنیل
پاسخ
تشکر خاله جونی آنیل
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 2:34
سلام خوبین ؟ماشالله چه دختر نازی چه اسم نازی مامان آنیل جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....